loading...
Novel Center | مرکز رمان تایپی
آیدین بازدید : 311 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (3)

سلام عزيزم 


خيلي ممنون كه novel center رو براي فعاليت انتخاب كردي 

لطفا اگه همه شرايط رو داشتين درخواست نويسندگي بدين 

_ اشنايي كامل با كار كرد وبلاگها

_ داشتن يك ايميل شخصي 

_ گذاشتن حداقل دو پست در وبلاگ در طي روز 

_ غيبت نداشته باشين و اگرم قراره مدتي نباشين حداكثردو هفته اونم حتما قبلش  هماهنگ ميكنيد (غيبت بيش از يك هفته بدون اطلاع منجر به حذف شما از وبلاگ ميشه ) 

_ تمامي رمان هايي كه در سايت قرار ميگيره با اجازه رسمي از نويسنده اش قرار ميگيره 

و در اخر هيچ كدوم از رمان هاي نشر اريا و علي رو داخل وب نمياريد 

ـ عضویت در سایت نودهشتیا.


در صورت عضو شدن در وبلاگ 


_ عنوان مطلب رو به صورت زير ميزاريد:

قرار نبود | قسمت اول

اگرم باز هم متوجه منظورم نشديد به رمان حس مبهم عشق مراجعه كنيد 

_ از استفاده كلمات ( رمان ، قسمت ، فصل و ... ) خودداري كنيد 

_شماره هر پست به ترتيب زده ميشه 

_ داخل ادامه مطلب فقط متن رمان گذاشته ميشه و اگر حرفي با خواننده ها داشتين رو كادر اصلي بنويسيد .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رها در تاریخ 1392/04/10 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

سلام من نمیتونم رمان بافرمت جاردانلودکنم....چه کنم
پاسخ : سلام..اینجا که رمان با رمت جار قرار نمی گیره...

این نظر توسط ammarshirani در تاریخ 1392/04/10 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

سلام ایدین جان من اعتبار نتم تموم شده حقوقمو نریختن معلوم نی کی بریزن هرموقع ریختن بلافاصله نتمو وصل می کنم میام عذرمو بپذیر عزیز
پاسخ : سلام... اکی مشکلی نیست...
پاسخ : دستت دردنکنه آیدین جان امروز نتمو وصلیدم

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/03/22 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم خیلی ممنون که به وبم سرزدی و پاسخم رو دادی پس منم در وب شما عضو میشم و کتابم رو ارسال میکنم راستی گرچه وبم مرتبط با کتاب نیست ولی اگه دوست داشتی بیشتر بهش سر بزن.یه دنیا ممنونشکلک
پاسخ : سلام...خواهش می کنم...مرسی که وب من رو برای فعالیت انتخاب کردی..
باشه اگه فرصت کنم حتما...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 3,501
  • بازدید کلی : 181,637